Friday, January 18, 2008

Klan Ampang.....

Jumaat....jam 10.00 mlm - 12.00 mlm...venue, sports planet ampang...dulu kalau diikutkan, ramai org yg main kat sinih...maksud gua...kengkawan kite slalu main kat sinih ar...kalau tak silap ahli asal Gopi Kopi,bob rizal, Pendekar Sakti (kalau dia berada disekitar ampang/kl), wak dan bebudak opis bob rizal...ramai siut...tapi dulu takde ar nak book bulan2, main gamble jer dtg....alih2 ader satu team yg regular nih ajak join tempat dia...

bermule dari situ ar Klan Ampang nih wujud...tapi dukacita nyer gua nak inform...dlm bebyk ahli2 lama tuh, tinggal gua jer...yg lelain semua bizi...skang nih Klan Ampang didominasikan oleh geng dari Indah Water...senarai ahli2 baru adalah serperti berikut (mengikut ranking.... ):

1. Gua ( hahahahha...gua rasa ajer...)
2. Azman
3. Herman
4. Syamal + Halim + geng2 lelain yg kekadang dtg..

gua bukan nyer nak riak...atau pon belagak...gua cuma rasa jer gua no-1....heheheh...main kat klan ampang nih tak ar stress maner...kat sinih lebih santai skit...tapi court sebelah kitorang best main...laju...syok jer tgk diorang lawan....so malam nih ader 6 org yg hadir...gua biasa dtg lambat skit kat sinih, sbb shuttle bukan gua pegang pon...bole kater gua just handle part utk booking court jerk...memule gua+halim vs syamal+geng jemputan (gua tak ingat nama dia....ok ar...gua main sempoi2 jer...1st seet gua menang,2nd kalah,3rd menang...ok ar...then gua+halim vs azman+geng jemputan....nih letih skit ar...sbb nak kena cover byk ruang gak...tak leceh skit kalau lawan azman nih, dia byk kasik shuttle kat partner gua...jarang gua dapat pukul shuttle...lagi satu dia kidal ar...walau pon tak byk beza...tapi sengal gak ar kalau dapat pukul sekali sekala jer...result nyer...diorang menang...hehehehhe...

then gua halim rehat, kasik diorang plak lawan...fight gak gua tgk...diorang layan 2 set...tak ingat plak maner menang....lepas tuh azman+herman vs syamal+geng jemputan...kekekek menang besar diorang...gua tgk azman senyum lebar jerk...lepas tuh azman+herman vs gua+geng jemputan....heheheh...memule memang fight...tapi last2 gua menang gak...straight set lagik...muahahahahah...tapi fight ar...kat klan ampang nih byk kali reket gua belaga....bahaya btul...kekadang geng sebelah ader ajak gua join diorang, sbb diorang kekadang tak cukup org...syok main ngan diorang...berpeluh satu badan...baru 1 set....ader salah sorang dari diorang pakai mp99....smash dasat tuh...malu plak gua nak kuarkan mp99 gua...kekekekekek

lepas jer abih main badminton, kitorang minum2 kat kedai wak...anak sedara dia ranggi....dulu Gopi Kopi suke ar ushar2...heheheheh...mau nyer tak ushar...anak sedara wak tuh pakai mini skirt...tak caya tanya Gopi Kopi....hahahahahah...abih lelepak, balik ar.....nasib baik sabtu gua tak keje...hooorayyyy...jumpe isnin plak...callloooooooo......

No comments:

Pendekar & Jaguh