Thursday, September 20, 2007

Jemputan Utk bersukan

Seperti tajuk post kali ini, saya ingin menjemput pendekar2 sekalian...jom main badminton Jumaat, 28hb September 2007......jam 11 malam.....lepas tuh kalau tade hal...kite leh bersahur skali....amacam...cakap CANTEKK!!!...kekekekekke....ader berani ka?kalau sambutan yg meriah, gua sedia utk mengorganizekan.....pendekar2 hanya perlu dtg bawak pedang + duit, yg lelain saya akan settlekan....hehehehehehhe

Tujuan jemputan kali ni adalah utk kite bole berkumpul ramai2 sambil bertukar2 ceriter, kite bersenam barang sejam dua,berlatih skill2 yg baru tgk kat youtube ke....tv ke... bersukan juga baik utk kesihatan kite....heheheheheh...lagi pon, sabtu keje ke????gua tau botak je keje...kekekekekek...jom ar geng...mari kiter bersukan badminton.....muahahahahah

jadi...comment jgn tak comment, gua tunggu.....

1 comment:

daddy cool said...

maaf le bang, aku penat berniaga la itu tarikh, balik je dari bazar dah kul 8. mandi2 siap semua dah kejar ke surau terawih plak. kul 9.15 biasanya 8 rekaat dah siap.

wasenye aku nk rehatkan tulang la.. lagipun 10 hari terakhir pose aku dah tak niaga dah, so tunggu je la ye 5 dgn 10/10.. itu aku janji nk turun k..

Pendekar & Jaguh