Monday, October 08, 2007

kisah sekembalinya klan dari UK

jumaat malam sabtu yang lalu meriwayatkan kisah seorang jaguh dari seberang laut yang telah menapakan diri dalam arena perbadmintonan secara lebih serius dgn memperlihatkan pedang2 yang ditempa secara asli.. walaupun kelihatan jurus maut secara pukal tapi tidak menjadi masalah untuk jaguh2 klan semenanjung menjawab segala hujanan serangan.

sekembalinya tanpa belas ke semenanjung adalah untuk merajai dunia kepahlawanan setiakawan. semangat juang yang tinggi membuak2 telah menampakkan belang tarung yang amat bengis setiap kali menjuruskan tusukan maut. kurang banyak melakukan tipu helah sebaliknye hanya terang terangan melakukan hikmat tanpa peri kemanusiaan langsung.

tidak kurang juga hebatnye seteru2 dari klan semenanjung, masing2 cuba membangkitkan rasa tidak terduga, adekah hanya takat tu je skill bebudak subang reket atau sudah menjangkaui batasan TBK. kegerunan TBK ditolak ketepi habis2 an, sebaliknye lebih memusatkan latihan bersama rakan juang team partner double iaitu jaguh 10 peminjam. sedikit sebanyak dari luahan2 kate2 semangat dan bahan2 bakar yang dibasuhkan telah membantu J10P lebih fokus. bile menjadi ya amat sukar diduga kemana bolanye.. tapi bile bungkus.. makan tuan juga ajaran tuh...

sementara itu kaki phoenix bergelut dgn kemelut kemarauwan ketidak kunjungan tibaan Pendekar Gopi Kopi. sering kali kaki phoenix turun beradu dgn gandingan yang tah mane2 jek.. hasilnye pada malam itu kaki phoenix dan TBK menjadi mangsa ayah sejuk dan pedang sakti. Pedang sakti kelihatan begitu menjadi dan lebih agresif dibandingkan dgn dahulu. walaupun pada permulaan seperti mudah dikalahkan oleh pasangan baru super saiya namun diakhirnye ayah sejuk dan pedang sakti memudahkan mata kemenangan. tapi tu semua hanya latihan. latihan bersama sebelum masa pertarungan maut sebenar tiba. dimana nanti pasangan sebenar utk double adelah

TBK + J10P
KAKI PHOENIX + GPKP
AYAH SEJUK + PEDANG SAKTI

malam ni.. iaitu selasa malam rabu.. sekali lagi sesi latihan akan berlangsung tepat jam 11 malam hinggalah membawa ke 1 pagi.. gilekan diaorang nih.. kejam betullah.. takde perasaan langsung.. nak tak nak.. nak jugak.. kakakakaka.. apepun terima kasihlah pada saudara jin yang setia menjadi pembooking dewan subang reket.. pasti TBK punye angkara nih.. nak jugak turun berlatih sama.. kakakaka mesti ade ura2 nak repeat balik kerana ketewasan disesi latihan yang lepas.. hmm takpela.. kalau diukur dari segi kelebihan pun tak rugi kalau malam ni ayah sejuk dan pedang sakti membiarkan dirinye ditewaskan.. simpan tenaga tuk balik beraye katekan.. jadi adillah sesi latihan.. lagipun tak menjadi soal jika tewas ditangan jaguh terbaik dikalangan yang terbaik dalam setiakawan.

tetapi sekembalinye nanti setelah sebulan berhari raye.. siap2kanlah diri tuh tuk menerima jurus tusukan maut sebenar dari klan berdua.. kepentingan nama dan tahta telah dinilaikan oleh saudara TBK dgn penempaan piala terulung.. tidak kurang juga nama dan tahta acara perseorangan. (takde piala).. jadi sama2 la ikuti kisah2 pergolakan alam setiakawan. siapakah jaguh terulung yang bakal dinobatkan nama TIDAK TERKALAH dan nama jaguh-jaguh KEMBAR TERULUNG dipertemuan terakhirnye nanti.

semua tuh menjadi titik tolak permulaan arena baru dalam dunia setiakawan sebelum hapusnya tahun 2007. wassalam....

2 comments:

Zan said...

KUL DADDY COOLLLL

kenit said...

puhh... kooolll kooollll ...

Pendekar & Jaguh