Thursday, March 20, 2008

Kasik Gegar.....

Halooo....

paling latest post kat setiakawan adalah pasal temubual esklusif (gua tak tau ar kalau gua eja salah...) TB anjuran Pedang Setiakawan....rata2 topik temubual adalah berkisar pasal kemenangan TB & J10P pada kejohanan lepas....tidak dinafikan plak kemenagan acara single TB...kalau nak ulas balik pasal temubual tuh, buang masa jer gak....memandangkan skang nih dah kurang post kat setiakawan nih (gua yg patut update...hehehehhe), gua cube ar kasik sedikit update dunia badminton setiakawan....

seperti biasa, tetiap isnin jam 8.30mlm - 11.00mlm adalah slot setiakawan di Subang Reket....sudah beberape bulan nih, kehadirang amatlah kurang...paling ramai 6 org, paling skit 3 org....tang yg 3 org tuh yg letih skit....nak buat camner....bak kater Pendekar Bencho...'layan jer...'...memandangkan kedatangan tak lah memberangsangkan....kami2 senantiasa lah balik awal....tak kesah lah..yang penting dapat bersukan barang sejam camtuh...lelepak ngan kengkawan lagi....heheheh...gua ader membuat proposal untuk friendly dengan team opis Gopi Kopi, sudah pon gua utarakan hasrat utk friendly tuh kepada Gopi Kopi, tapi masih lagi perancangan....kalau berjaya, menarik jugak lah dunia setiakawan tahun nih....tapi kalau betul berjaya, tepakse ar gua carik pendekar2 seramai 10 org camtuh....5 team double camtuh..tak pon 3 team double pon ok per....

gua seperti biasa, masih lagi bermain 4x seminggu....tapi ade sedikit kemusykilan skit....semakin hari semakin gua rasa gua dah tak reti main badminton....betul...gua tak tipu punyer.....mender nih gua dah rasa dlm sebulan lepas...tak tau ar apesal...mungkin hikmat slalu sgt main badminton, leh membuatkan kite tak terer kot....kot ar...gua maner tau..kena tanya TB nih....selain dari kemerosotan skill gua bermain badminton.....gua bebaru nih ader bercadang nak beli pedang baru....dan gua dah gi usha kat taman pedang rumah gua jer....pedang baru Arc Saber 10....warna merah...garang...ringan...menarik sungguh....tapi kann...arge dia bole tahan gak ar....arge OTR 800++, tokei kedai tuh leh kasik 750++...kalau gua tak silap ar....bapak ar mahal....tak tau sedap ke tak lagi...gua ader gak hayun dua tiga kali....interesting...feelingnyer very interesting.....tapi takde string lagik nih...kalau ikut teori member gua si TB, kalau pedang cun...sure best punyer.....heheheh...tapi aper2 hal pon kena gi Taman Pedang yg sebenar ar....nun kat Petama sana.......masih lagi dlm pertimbangan...peratusan utk angkat pedang tuh, tipis kot...tapi saper tau kann...kann...hehehehhe....

lupe plak....last monday pedang amo900T gua string nyer putus...time tuh tgh beradu tenaga ngan Pendekar Bencho...kami skang nih slalu gak layan acara single....kebanyakkannyer PB menang....kalau ikut ranking baru....#1 Pendekar Bencho, #2 Pendekar Sakti, #3 Pendekar Kaki Pheonix, #4 Gopi Kopi & Pendekar Tok Putih....setakat nih jer gua leh ranking....ini adalah atas2 sebab2 tertentu yang tak dapat dielakkan...(kurang info dari pendekar2 yg lain seperti Pendekar Ayah Sejuk, Jaguh 10 Peminjam)

sebagai penutup....Setiakawan akan mengadakan Friendly match dengan mane2 team yang sudi utk ber'friendly' tak kire lah dari Universiti atau pon dari team EnterAll Sdn. Bhd. hehehehheheh...jadi saya menyeru pada pendekar2 yg masih lagi menggelarkan diri mereka pendekar setiakawan untuk turut serta berbadminton....heehhehe....

sekian...

1 comment:

Zan said...

Akan ku seru mentera pusaka ku agar gulung gemulung taufan mengganas. Ada beran, kasik masuk la.

Pendekar & Jaguh